Assemblea General de Càritas Catalunya

2018_03_21_CC_ARX_FT_Assemblea_General_006-caritascatalunya

Assemblea General de Càritas Catalunya

Càritas Catalunya, 22 de març de 2018. Ahir dimecres, va tenir lloc a Barcelona, a la seu de Càritas Catalunya, l’Assemblea General de Càritas Catalunya presidida per Mons. Joan Josep Omella, bisbe delegat de Càritas, i pel president Sr. Francesc Roig, amb els equips directius de les deu Càritas Diocesanes amb seu a Catalunya.
Després de la salutació i la pregària del Sr. Cardenal Omella i aprovada l’acta de la darrera reunió, el president va passar a informar de tot un seguit de temes referents a Càritas. Cal destacar la nova estructuració de Comissions i Grups de treball, que ara quedaran en set àmbits o àrees:

1. Comissió d’Acció Social
  2. Comissió d’Acollida, acompanyament i necessitats bàsiques
  3. Comissió de Comunicació
  4. Comissió d’Economia
  5. Comissió de Migració
  6. Comissió d’Inserció Sociolaboral i Empreses d’Iniciativa Social
  7. Comissió de Formació i Voluntariat

També Càritas Diocesana de Lleida i la Comissió de Voluntariat i Formació van informar de la 4a Trobada de Càritas Catalunya que tindrà lloc a Lleida el dissabte 14 d’abril, amb el lema “El teu compromís millora el món”.
Seguint l’ordre del dia es van presentar els comptes de Càritas Catalunya de l’exercici 2017, així com el pressupost per aquest any, que van ser aprovats per unanimitat dels membres de l’Assemblea.

El calendari del procés de reflexió sobre les Línies estratègiques de Càritas Catalunya 2018-2020, va ocupar la darrera part de la trobada. A destacar la propera jornada de reflexió i treball que tindrà lloc al Seminari de Barcelona, el proper 4 d’abril, amb l’assistència d’equips directius i tècnics, per fer tota una diada de treball, reflexió i aprofundiment de les línies estratègiques. A les 14.30 h i amb una pregària es va posar punt i final a l’Assemblea General ordinària de Càritas Catalunya.

2018_03_21_CC_ARX_FT_Assemblea_General_005-caritascatalunya2018_03_21_CC_ARX_FT_Assemblea_General_004-caritascatalunya