Càritas Barcelona i Bubó presenten la Mona de Pasqua més “mona” i solidària
A partir d’aquest dilluns, ja es pot adquirir la mona solidària de Càritas Barcelona, elaborada per la pastisseria Bubó de Barcelona. Aquesta mona no només endolcirà les taules el Dilluns de Pasqua, sinó que també tindrà un vessant solidari. Cinc euros del preu de cada mona es destinaran a projectes de Càritas Barcelona que beneficien infants en risc d’exclusió social.
La mona, inspirada en el popular emoji de la mona, té una mida de 12x12x12 cm i un pes aproximat de 200 grams. Està feta de xocolata amb llet i conté 15 xocoballs de cereals banyats en xocolata negra, blanca i amb llet. Aquesta iniciativa conjunta entre Càritas Barcelona i Bubó Barcelona busca donar suport als més de 12.000 infants i adolescents que l’entitat acompanya a la diòcesi de Barcelona.
Segons l’última Enquesta de Condicions de Vida, el 35% dels infants menors de divuit anys a Catalunya viuen en situació de pobresa, el que representa un total de 467.700 nens i nenes. “Animem a tota la ciutadania a celebrar una Pasqua ben solidària. La mona no serà només un regal dels padrins cap als fillols, sinó que tindrà un vessant solidari que permetrà a infants i joves atesos per Càritas continuar creixent amb igualtat d’oportunitats”, afirmen des de Càritas.
La mona solidària estarà disponible a la botiga de Bubó Barcelona del Born (carrer de les Caputxes, 10), al Time Out Market (Moll d’Espanya, 5) i a través de la web bubo.es per a enviaments a domicili o recollida a l’obrador i botigues. Bubó ha remarcat que aquest any volen que una de les seves mones de Pasqua sigui més que una dolça tradició: que també sigui un gest solidari.