Noticia05/06/2024

CARTAES, finalista de la 3a Convocatòria per al finançament de projectes amb impacte

CARTAES, empresa d’inserció promoguda per Càritas Parroquial de Tàrrega, ha arribat a la final de la 3a Convocatòria per al finançament de projectes amb impacte, impulsada pel ‘Fondo de Fundaciones’. L’objectiu principal d’aquesta convocatòria és, a part de finançar part del projecte, visibilitzar que la contribució a la millora de la societat i l’obtenció de rendibilitat financera són compatibles.

En total, es van presentar 85 projectes a nivell estatal que havien de passar quatre fases de valoració. A la quarta fase hi arribaven 8 empreses que havien d’anar a la final a presentar, presencialment, cadascun dels seus projectes. I una d’elles ha estat Cartaes amb el projecte d’Upcycled de residu tèxtil.

Des de CARTAES expliquen:

Així doncs, dijous passat, la gerent i part de l’equip d’Upcycled Cartaes vam anar a Madrid a presentar amb molta il·lusió, el projecte!

UPCYCLED CARTAES és una iniciativa que vam començar el 2022 i que té com a objectiu abordar de manera innovadora la gestió de residus tèxtils. Des de Cartaes estem compromesos amb la promoció de l’economia circular i la sostenibilitat ambiental i creiem fermament en el potencial de transformació dels residus tèxtils en productes útils i amb un disseny exclusiu mitjançant processos creatius i responsables. El nostre projecte no sols busca reduir l’impacte ambiental negatiu associat amb els residus tèxtils, sinó també fomentar la inclusió social i econòmica a través de l’ús de tècniques de producció sostenibles.

La nostra nominació com a finalistes d’aquest fons no només és un testimoni de les fites que anem aconseguint poc a poc, sinó també una oportunitat per ampliar el nostre impacte i continuar impulsant el canvi social positiu. Arribar a la final, amb més de 80 empreses candidates, ens ha fet immensament felices, aquest reconeixement no només valida la nostra missió, sinó que també ens dona l’impuls necessari per continuar endavant amb el nostre treball.

L’any que ve hi tornarem a veure si aconseguim guanyar, us mantindrem informades!