2018_04_27_CDU_Taller_a_Ponts_001

Taller “Treballem els Valors” de Càritas a Ponts

Càritas Catalunya , 27 d’abril de 2018. Càritas  Diocesana d’Urgell es va fer present a la Setmana Cultural de Sant Jordi de l’Escola de Ponts, amb el Projecte Educatiu “Treballem els Valors”. Mitjançant un taller adreçat a l’alumnat es van presentar i dinamitzar, amb activitats, jocs i xerrades, els valors de la Solidaritat, el Comerç Just i el Consum responsable. Els tallers van tenir lloc el dimecres 25 i dijous 26 d’abril a la mateixa escola.

Aquest any hi van participar els alumnes de 5è i 6è de Cicle Superior que van treballar el taller del “Comerç Just i Consum responsable” i els alumnes de 3r de Primària amb el taller de la “Solidaritat”. L’activitat la va dirigir Juanjo Tenorio, cap del Centre de Sant Domènec de Balaguer, i hi van participar gairebé uns 100 alumnes. Es tracta d’una activitat que permet visualitzar la tasca de Càritas també en l’àmbit educatiu, i que ajuda a valorar als alumnes la feina que es porta a terme des de Càritas, també a nivell diocesà i parroquial.