2018_04_28_CDT_ARX_FT_Sopar_de_la_fam_La_Selva_del_Camp_001

Sopar contra la fam la La Selva del Camp

Càritas Catalunya ,28 d’abril de 2018. Un centenar de persones van participar, dissabte 28 d’abril, en el 12è Sopar contra la Fam a La Selva del Camp organitzat per Càritas Parroquial amb el lema «Tu pots menjar, ells no». L’objectiu d’aquest Sopar és desvetllar la nostra comoditat i pensar en aquells que no disposen del més indispensable per a viure com són els aliments.

El Sopar, elaborat amb aliments de les botigues del poble, les cooperatives i agricultors, va comptar amb una actuació musical a càrrec dels alumnes de l’Aula de música Vilalta. La participació de moltes persones i entitats va permetre recollir 1.605 euros, segons va informar la responsable de la Càritas Parroquial, M. Clara Pasqual. Aquests diners s’enviaran a la missió dels Pares Teatins de Cali, a Colòmbia, on hi ha el P. Antoni Domènech, missioner diocesà, tal com va explicar la delegada diocesana de Missions i cooperació entre les Esglésies, Ana González.