Ràdio Estel i Càritas Catalunya han establert un acord de col•laboració per emetre el programa de ràdio setmanal La veu de Càritas

El dilluns 7 de desembre de 2015 Ràdio Estel i Càritas Catalunya van iniciar aquest nou programa de ràdio setmanal

Al programa de ràdio hi participarà directament un senyor Bisbe, el director d’una Càritas Diocesana i un testimoni. A  més, s’informarà de les activitats desenvolupades i de l’agenda.

És un espai de trobada de les Càritas Diocesanes amb seu a Catalunya, on s’explica l’actualitat, els testimonis i els projectes relacionats amb totes les realitats de Càritas. Es pretén presentar sense fronteres la feina social i generosa de les Esglésies locals de tot Catalunya, així com fer pedagogia sobre els fons del compromís caritatiu de l’Església, difondre tot el pensament cristià sobre la caritat i conscienciar la societat sobre aquesta filosofia, compartir experiències, projectes i testimonis de l’acció sociocaritativa de l’Església i unificar la caritat de l’Església en una única realitat comuna.

És, en definitiva, un programa específic referit a l’acció sociocaritativa de Càritas arreu del país. Estem davant un projecte propi, singular, important per a la vida de Càritas Catalunya. Per primera vegada disposem d’un espai de comunicació periòdic en el nostre mitjà de comunicació per excel·lència: Ràdio Estel. Amb ells ens farem més presents a la societat catalana.

El programa és setmanal amb una durada de 55 minuts i s’emet els dilluns, de 20.00 h a 21.00 h.