ORGANIGRAMA

BISBE DELEGAT DE LA CONFERÈNCIA EPISCOPAL TARRACONENSE

Excm i Rvdm. Mn Joan Josep Omella Omella, Arquebisbe de Barcelona.

PRESIDENT

Sr. Francesc Roig i Queralt

Casat i pare de tres fills, és llicenciat en Filologia Romànica-Hispànica per la Universitat de Barcelona. És membre de l’Associació Internacional de Llengua i Literatura Catalanes. És membre fundador del Centre d’Estudis Canongins Ponç de Castellví i actualment n’és el president. És membre del patronat de la Fundació privada Mutua Catalana. És autor d’una àmplia bibliografia tant de poesia com d’investigació històrico-literària.

Ha estat inspector en cap d’Ensenyament dels Serveis Territorials d’aquest departament a Tarragona fins a la seva jubilació.

VICEPRESIDENT

Vacant

SECRETARI GENERAL / ADMINISTRADOR

Sr. Josep Civit Balsells

38 anys de trajectòria professional a “la Caixa”, en diferents càrrecs i responsabilitats.

CÀRITAS DIOCESANES DE CATALUNYA

VOLUNTARIS