2018_05_05_CDTR_ARX_FT_Concert_benèfic_a_Terrassa_001

Nova edició del concert solidari de primavera a Terrassa

Càritas Catalunya, 5 de maig de 2018. Després de l’èxit del concert de l’any passat, dissabte 5 de maig, a l’Auditori Municipal de Terrassa, es va poder tornar a escoltar les corals del Col·legi de Metges de Barcelona i de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau de Barcelona. En aquesta ocasió, el cor convidat va ser el del Colegio de Médicos de Zaragoza.

L’entrada del concert s’ha destinat a projectes de l’Arxiprestat de Terrassa de forma íntegra ja que, per segona vegada l’Ajuntament de Terrassa col·labora amb el concert cedint l’ús de l’auditori municipal de la ciutat.

A l’entrada i la sortida del concert, els assistents van poder comprar peces artesanals a la parada que hi havia al vestíbul de l’auditori en la qual el grup de’“El racó de les firaires” format per més de 20 dones, amb fills menors de 3 anys, va vendre peces fetes per elles. Amb els diners que es van recollir gaudiran d’activitats en grup que d’una altra manera no podrien realitzar.