Nomenament Sr. Francesc Roig com a president de Càritas Catalunya

EL SR. FRANCESC ROIG QUERALT,

NOMENAT PRESIDENT DE CÀRITAS CATALUNYA

Els bisbes que formen la Conferència Episcopal Tarraconense han nomenat com a President de Càritas Catalunya el Sr. Francesc Roig Queralt, actualment director de Càritas Diocesana de Tarragona.

Francesc Roig Queralt (La Canonja – 1955), casat i pare de tres fills, és llicenciat en Filologia Romànica-Hispànica per la Universitat de Barcelona. És membre de l’Associació Internacional de Llengua i Literatura Catalanes. És membre fundador del Centre d’Estudis Canongins Ponç de Castellví i actualment n’és el president. És membre del patronat de la Fundació privada Mutua Catalana. És autor d’una àmplia bibliografia tant de poesia com d’investigació històrico-literària.

Ha estat inspector en cap d’Ensenyament dels Serveis Territorials d’aquest departament a Tarragona fins a la seva jubilació.

Des del mes de març de 2010 és director de Càritas Diocesana de Tarragona, servei que exerceix com a voluntari de la institució i que compaginarà amb la nova responsabilitat.

És membre del Consell pastoral de la parròquia de Sant Sebastià de La Canonja.

Els bisbes agraeixen a la Dra. Carme Borbonès Brescó, que ha exercit el càrrec de Presidenta de Càritas Catalunya des de l’octubre de 2004, la seva dedicació i el servei eficaç i generós.

DOCUMENT

Descàrrega (PDF, 335KB)