‘La veu de Càritas’ a Ràdio Estel

Escolta ‘La veu de Càritas’ tots els dilluns de 20:00 a 21:00

Descripció

La veu de Càritas és un programa que ofereix actualitat, testimonis i projectes relacionats amb Càritas en totes les seves realitats presents a les 10 diòcesis catalanes. En aquest espai setmanal, els dilluns de 20.00 a 21.00 hores, es parla de l’acció sociocaritativa de les Esglésies locals amb seu a Catalunya. Presentar sense fronteres la feina social i generosa de l’Església, explicar els fons del compromís, difondre tot el pensament cristià sobre la caritat, conscienciar la societat sobre aquesta filosofia, compartir experiències i testimonis i unificar la caritat de l’Església en una única realitat comuna -més enllà dels noms “parroquial”, “diocesà” o “de comunitat”- són els principals objectius d’aquesta proposta.

Redacció

Carme Borbonès, expresidenta de Càritas Catalunya, Luis-Miguel Luna (Càritas Terrassa), Montserrat Creus (Gabinet d’Informació de l’Església a Catalunya) i Maria Marín (Càritas Urgell).

Ignasi Miranda

Enllaços per escoltar els programes emesos