Cáritas es un órgano de la iglesia católica que trabaja contra la pobreza y la exclusión social.

Abacus entrega a Càritas Catalunya una part de les joguines recollides a la campanya solidària

Del 12 al 23 de desembre la xarxa d’establiments Abacus de tot Catalunya, València, Castelló i Balears va posar en marxa una campanya solidària de recollida de joguines noves, amb el lema “Il·lusiona’t! Fem un Nadal Abacus!”, per lliurar a Creu Roja Joventut, la Fundació Pare Manel i Càritas Catalunya. Durant aquests dies els socis i clients que així ho han volgut han comprat joguines a les botigues d’Abacus per destinar-les a aquesta campanya. Per cada joguina recollida, Abacus n’ha aportat una altra, comprometent-se amb la tasca que realitzen les tres entitats per prevenir que nens i nenes en situació de pobresa o amb risc d’exclusió social es quedin sense joguines.

La cooperativa preveia recollir fins a 6.000 joguines, un 50% més que en l’anterior campanya, per les quals Abacus n’ha aportat 6.000 més. Una part d’aquestes joguines han estat entregades divendres dia 30 de desembre, a Càritas Catalunya, per tal que siguin repartides entre les deu Càritas Diocesanes i puguin ser entregades el dia de Reis als nens i nenes d’aquelles famílies amb falta de recursos.

Abacus