20190410_MONA_SOLIDARIA_POLO. Càritas Diocesana de Barcelona

Endolcint la vida dels més menuts

Per sisè any consecutiu, el Real Club de Polo de Barcelona ha regalat una gran mona de xocolata que anirà destinada als infants i famílies del Paidós de Santa Coloma.

El president de la Fundació Real Club de Polo de Barcelona, Emilio Zegrí, que va ser una de les persones responsables d’entregar la mona solidària, va destacar que aquest acte és sinònim de compromís amb els infants, i que és responsabilitat de tots vetllar pel seu futur.

Per part de Càritas, Anna Roig, Cap de Comunicació i Relacions Institucionals, va fer una valoració molt positiva d’aquests sis anys de col·laboració del Polo, destacant la il·lusió que viuen els infants al rebre la mona. Amb tot, Roig va advertir que molts nens i nenes de Barcelona pateixen l’exclusió social, i que amb accions com aquesta els infants poden oblidar per uns instants els seus problemes.

Marta Caramés, coordinadora dels Paidós, va indicar que la raó de ser d’aquest projecte és acompanyar les famílies amb fills durant la seva vida quotidiana. Va afirmar que ofereixen una atenció integral a la família, i amb la col·laboració de pares, mares, fills i filles, aconsegueixen pal·liar els efectes de la pobresa infantil i prevenen factors de cronificació”.

Finalment, Martín de la Puente va ser l’encarregat de cloure l’acte. Tots els assistents van admirar les seves paraules, ja que malgrat anar en cadira de rodes, és el número dos d’Espanya i catorze del rànquing mundial en aquesta modalitat de tenis. De la Puente va agrair al club l’oportunitat de fer entrega de la mona, i va destacar la sensibilitat del Polo per tenir en compte els més menuts.

20190410_MONA_SOLIDARIA_POLO. Càritas Diocesana de Barcelona