El Teatre de Salt acull un espectacle i una obra de teatre per a Càritas

teatre-salt

Càritas Catalunya, 19 de març de 2018. El Teatre de Salt va acollir ahir a la un espectacle de ball i una petita obra de teatre a benefici de Càritas. El ball va anar a càrrec de l’associació cultural Algarabía, que es dedica a ballar sevillanes, rumba i flamenc, i que participa voluntàriament en els actes organitzats per diferents entitats, associacions i centres cívics. Mari Búrdalo va dirigir la coreografia.

D’altra banda, l’obra de teatre va anar a càrrec del grup Sèniors de Salt, del Centre de Recursos per a la Gent Gran. Els seus integrants van representar l’obra Retrobaments, que parla de com passen els anys i la vida s’omple de records, molts dels quals sobre la infància.