laveucaritas-650x336

El programa “La Veu de Càritas” de Ràdio Estel arriba als 10.000 oïents

Ràdio Estel ens acaba d’informar que l’última onada de l’Estudi General de Mitjans, feta pública el 10 d’abril, dona a Ràdio Estel una audiència de 22.000 oients diaris, 9.000 més que en l’últim estudi publicat el novembre passat i 10.000 més que ara fa un any. D’altra banda, l’audiència acumulada és de 39.000 oients, 9.000 més que en l’anterior enquesta i 11.000 més que l’any passat en aquestes dates. I les comarques on se’ns escolta més són Vallés Occidental, Barcelonès, Segrià, Vallès Oriental, Maresme, Baix Llobregat, Gironès i Tarragonès.

De dilluns a divendres, les franges més escoltades són, amb 10.000 oients, les que van de 20 a 21 hores (amb els programes setmanals La Veu de Càritas, Tot cinema, L’hora del pati, Plusvàlua i La veu dels animals i la natura) i de la mitjanit a la 1. La franja de les 23, amb espais diocesans i també Pàgines que m’han corprès (dimecres) i La llotja del Liceu (un divendres al mes), n’aconsegueix 9.000. A més, l’espai Basket al dia té 8.000 oients a les 21 h de dilluns a divendres.

Ràdio Estel ens ha demanat que transmetem la felicitació a totes les Càritas que, setmana rere setmana, fan possible el nostre programa “La Veu de Càritas”.

laveucaritas-650x336