02. cartell_torneig_golf

El Club de golf Sant Cugat acull el V Torneig en benefici de “El Recer”

Càritas Catalunya, 11 de maig de 2018. Ahir, 10 de maig, va tenir lloc a les instal·lacions del Club de Golf Sant Cugat el V Torneig de Golf “El Recer”, a benefici d’aquest projecte de Càritas Sant Cugat.

El Recer és un espai on es duen a terme dos projectes: el menjador social (inclosa la higiene personal), on s’acullen actualment 35 persones necessitades per donar-los aquest servei, i El Rebost, que reparteix aliments, quinzenalment, a unes 400 famílies necessitades que han passat pel punt d’atenció de Càritas Sant Cugat. Normalment, aquestes famílies reben uns 460.000 kg d’aliments l’any.

El V Torneig de Golf va comptar amb el suport de l’Ajuntament de Sant Cugat i de la Diputació de Barcelona i, a més a més amb la col·laboració de diferents entitats solidàries.