Dilluns 10 d’octubre, a l’Auditori de Barcelona, concert benèfic a favor dels refugiats

Dilluns 10 d’octubre, a les 20 h, a l’Auditori de Barcelona, concert benèfic a favor dels refugiats

El proper dilluns 10 d’octubre, es farà, a la Sala 2 Oriol Martorell, a l’Auditori de Barcelona, a les 20 h, un concert benèfic a favor dels refugiats, en el qual s’interpretaran obres de Beethoven. El concert ha estat organitzat per l’Orde Constantinià de Sant Jordi, amb la col·laboració de la Jove Orquestra Simfònica de Barcelona i Càritas Catalunya. Les entrades es poden adquirir a través del web www.auditori.cat.

Flyer Concierto(CAT)

Logo-català