04. Conveni Càritas Urgell i Alba Jussà

Conveni entre Càritas Diocesana d’Urgell a Tremp i l’Associació Alba Jussà

Càritas Catalunya, 13 de maig de 2018. L’Associació Alba Jussà i Càritas Diocesana d’Urgell han signat recentment un conveni de col·laboració que permetrà als usuaris de l’associació realitzar pràctiques de voluntariat a l’entitat.

El primer resultat d’aquesta simbiosi relacional ha estat la incorporació de voluntaris que ja han començat a fer tasques d’atenció al públic al Centre de Tremp, dins el programa Treball amb Valor que realitza l’Associació Alba Jussà.

Aquesta experiència d’interacció i integració tan enriquidora de valors humans reafirma la filosofia que des de Càritas es vol desenvolupar a  la societat.