Ecocanvi profes. Càritas Diocesana d'Urgell

Conveni de col•laboració entre l’Ajuntament de Balaguer i Càritas d’Urgell

L’Ajuntament de Balaguer i Càritas Urgell han signat un conveni de col·laboració, amb l’objectiu de donar suport en el finançament d’ajudes socials per a famílies  a Balaguer.
Càritas Urgell en el seu Centre de Sant Domènec, dona suport a famílies en situacions d’urgència, que és l’objectiu d’aquesta col·laboració. L’entitat durant el 2018 va atendre 273 llars a la població i va realitzar un inversió de 217.611€ en el desplegament dels seus diferents projectes.

El conveni va ser signat el 24 d’abril  per l’Alcalde de l’ajuntament de Balaguer, l’Il·lustríssim Senyor Jordi Ignasi Vidal Giné i el director de Càritas Urgell, Josep Casanova Obiols que va agrair el compromís de l’ajuntament de Balaguer amb les necessitats de la societat i va remarcar que l’entitat treballa per contribuir a la construcció d’una societat millor i més justa, donant oportunitats a les persones que més ho necessiten.

Ecocanvi profes. Càritas Diocesana d'Urgell