Càritas i Plusfresc llancen la campanya “Cap nen sense oportunitats a l’escola!”

Càritas i Plusfresc llancen la campanya “Cap nen sense oportunitats a l’escola!”

captura_de_pantalla_2016-08-02_a_las_13.05.11_0La iniciativa estarà vigent des del 19 de juliol fins al proper 7 de gener de 2017 (Font: bisbaturgell.org)

captura_de_pantalla_2016-08-02_a_las_13.13.57La campanya té com a finalitat que tots els nens i nenes puguin seguir el curs escolar amb igualtat de condicions. (Font: FAS)

L’entitat i la cadena de supermercats es marquen el repte de reunir els fons suficients per a poder proporcionar ajuts econòmics per a material i llibres escolars, beques menjador i activitats extraescolars.

Càritas Diocesana de Lleida juntament amb les Càritas de Solsona i Urgell i la cadena de supermercats lleidatana Plusfresc han presentat la campanya‘Cap nen sense oportunitats a l’escola!’, una iniciativa que té com a finalitat que tots els menors puguin seguir el curs escolar en igualtat de condicions.

La iniciativa està vigent del 19 de juliol fins al proper 7 de gener de 2017, període durant el qual l’ONG i Plusfresc es marquen el repte de reunir els fons suficients per proporcionar ajudes econòmiques per a material i llibres escolars, beques menjador i activitats extraescolars. Aquestes donacions es podran dur a terme a la caixa d’aquests supermercats mitjançant l’activació d’un codi.

A més, s’organitzaran diverses activitats i els beneficis obtinguts es destinaran també a la campanya.El director de Càritas Diocesana d’Urgell, Josep Casanova, ha recalcat que la seva intenció és que “tots els nens de Lleida tinguin les mateixes oportunitats a l’escola, independentment de quin sigui la seva situació econòmica”. Per la seva banda, el responsable de RSE en Plusfresc, Rafel Oncins, ha explicat que la campanya té com a principal objectiu “estar al costat d’un dels col·lectius més vulnerables, fent que afrontin la feina escolar d’una manera molt més alegre i esperançadora”.

La cantant Marina Rossell ha apadrinat el projecte i ha volgut fer una crida a la participació durant la presentació de la campanya: “El somriure d’un nen no té preu. Sumeu-vos a la campanya i feu que es multipliquin els somriures”.

FONT: Xarxanet.org

Entitat redactora: FCVS