NOTÍCIES

2018_06_18_CC_ARX_FT_LVC_009

Càritas Catalunya comença a desenvolupar les seves Línies estratègiques 2018-2020

Càritas, 5 de juliol de 2018. Despres de l’Assemblea General de Càritas Catalunya, el passat 13 de juny, ha començat el treball de desenvolupament de les Línies estratègiques de Càritas Catalunya 2018-2020.

L’Assemblea General de Càritas Catalunya va estar presidida pel Cardenal Joan Josep Omella, bisbe responsable de Càritas per la Conferència Episcopal Tarraconense, amb la presència de la majoria de directors i delegats de les 10 Càritas Diocesanes de Catalunya.

El punt central de l’Assemblea fou la proposta de Línies estratègiques de Càritas 2018-2020, amb el recull de les aportacions dels diferents agents que hi han intervingut, voluntaris, directius i tècnics, amb una roda d’opinions que va portar un seguit de millores per al text.

Un altre punt de l’ordre del dia va ser el Codi ètic per a les Càritas amb seu a Catalunya i la pròpia Càritas Catalunya, a partir dels materials de Càritas Europa i Càritas Espanyola que es refereixen al codi ètic que cal tenir i seguir, un document que s’acabarà de perfilar en properes dates.

El darrer moment de l’Assemblea va ser el repàs de les activitats de les diferents Comissions de Càritas Catalunya, els seus coordinadors van informar de les actuacions fetes en les seves comissions de treball. Un torn obert de paraules entre els assistents va tancar la reunió a les tres de la tarda, després es va compartir un dinar.