Entrega Creu de Càritas Mn. Josep Esplugas. Càritas Diocesana de Terrassa

Càritas agraeix el compromís de Mn. Esplugas com a Consiliari

Càritas Diocesana de Terrassa ha fet entrega de la Creu de Càritas a Mn. Josep Esplugas Capdet. El director general, Salvador Obiols, ha agraït la seva dedicació i treball com a Consiliari de Càritas Arxiprestal de Terrassa.

El compromís de Mn. Esplugas amb l’entitat el van portar a acceptar el càrrec, i durant tot aquest temps ha col·laborat treballant per ajudar les persones més vulnerables.

La Creu de Càritas és el símbol de l’amor i la fraternitat, el treball en equip i la professionalitat, els participants que venen cada dia a Càritas amb una motxilla carregada, i la fe en el Senyor i en que millori la situació de les persones.

Mn. Miquel Planas Buñuel substitueix Mn. Esplugas com a Consiliari de Càritas Arxiprestal de Terrassa en un moment en el qual des de Càritas veuen dia a dia com hi ha moltes persones a les quals la crisi ha afectat molt fort i per a les quals Càritas segueix treballant, fent camí plegats per poder avançar i tenir esperança.

Entrega Creu de Càritas Mn. Josep Esplugas. Càritas Diocesana de Terrassa