Assemblea de Càritas Catalunya (3 de novembre de 2015)

Les Càritas Diocesanes amb seu a Catalunya van celebrar el dia 3 de novembre l’Assemblea Anual, a la seva seu de la Conferència Episcopal Tarraconense (CET) a Barcelona, amb  la assistència del  Sr. Bisbe delegat de la CET, Sr. Cardenal Lluís Martinez Sistach i la Presidenta de Càritas Catalunya, Sra. Carme Borbonès, així com els Delegats Episcopals, Directors i Secretaris Generals de les Diocesanes. Es va fer la presentació del primer esborrany de la Memòria Social de Càritas Diocesanes amb seu a Catalunya 2014, on es recullen totes les actuacions de les Càritas de Catalunya. Un document pràctic que vol mostrar als mitjans de comunicació i la societat catalana l’acció social realitzada al territori de Catalunya i la despesa suportada. Aquest document es presentarà en roda de premsa presidida pel Bisbe delegat de la CET, Sr. Cardenal Lluís Martinez Sistach, el dia 24 de Novembre de 2015 a la seu de la Conferència Episcopal Tarraconense.

A l’Assemblea també es va fer un repàs de les activitats de les Càritas Diocesanes, amb especial atenció als REFUGIATS, en espera de les decisions de les administracions del Govern Central i la Generalitat; i es van repassar les activitats de les tres comissions de Càritas Catalunya: Formació i Voluntariat, Immigració i Sòcio-Laboral. Un dinar de germanor, presidit pel Sr. Cardenal, va cloure l’Assemblea de Càritas Catalunya.

20151103_124819 20151103_120147