2018_04_26_CDU_ARX_FT_Visita_alumnes_UEC_a_la_Fira_de_Formació_i_Treball_001

Alumnes de la UEC de Balaguer visiten la Fira de Formació i Treball

Càritas Catalunya, 25 d’abril de 2018. Els alumnes de la Unitat d’Escolarització Compartida de Balaguer van visitar la Fira de Formació i Treball al pavelló número 4 de la Fira de Lleida, on van poder veure  i participar de les diferents activitats que ofereix la Fira als estands que hi ha i on les  famílies de formació i disciplines estan representades.

Al saló van rebre la informació sobre la nova oferta formativa per al proper curs acadèmic 2018-2019. Cal destacar la presència d’acadèmies d’idiomes, de música, i entitats on es presentaran les opcions de formació per a joves, amb demostracions de malabars de baristes, elaboració de pastisseria, maquillatge i perruqueria, mecànica, sanitat, disseny gràfic, robòtica, entre d’altres.

Aquesta activitat queda establerta dins l’assignatura d’Aprenentatge extern que realitzen els alumnes de la Unitat d’Escoralització Compartida de Balaguer, durant el present curs acadèmic al centre de Càritas Diocesana d’Urgell a Balaguer.