2018_04_26_CDTR_ARX_FT_Sortida_Menjador_de_Rubí_001

8 anys compartint àpats i teixint relacions al Menjador de Rubí

Càritas Catalunya, 26 d’abril de 2018. Fa 8 anys Càritas obria el menjador social de Rubí amb la intenció de poder acollir aquelles persones que no tenen recursos per poder tenir un plat a taula cada dia. Actualment al menjador, on dinen cada dia unes 20 persones juntament amb la responsable i els voluntaris, obre les portes cada dia a tres quarts d’una del migdia i fins a les 4 de la tarda on els participants hi fan activitats a més de menjar. Es pretén que sigui un espai on es creïn relacions i on tots els participants se sentin tranquils, acollits i acompanyats.

El dijous 26 d’abril es va celebrar l’aniversari amb una jornada festiva a la masia de Can Xercavins, on es va fer una visita guiada a la masia i es va concloure amb un pic-nic a càrrec del càtering “Campos Estela“, el mateix que proporciona el menjar del dia a dia. Hi van participar una dotzena de persones i van coincidir en definir la jornada com una celebració de la relació que es teixeix dia rere dia entre els participants, i també amb els voluntaris del projecte.